رهسپار عشق......
برای او
دلواپسی های خدا
درباره وبلاگ


و خدایی که در همین نزدیکی هاست من هواسم به تو بود محو پاییز نگاهت بودم و نفهمیدم کی دل من عاشق شد...

پيوندها
عاشق تنها
Mr.hiden
ولهان
عاشق و باران
تبلیغات
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای او و آدرس moota.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 31997
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ℳⓐr

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 21 شهريور 1396برچسب:, :: 10:44 :: نويسنده : ℳⓐr

من ...........

برای تمام بدی هایم که کردم.......

بدی هایی که دیدم............

دل هایی که شکستم........

دلم که شکست........

قضاوت هایی که کردم.......

قضاوتی که شدم.........

نامهربانی هایی که کردم........

نامهربانی هایی که دیدم........

و و و و و و و و و ........

از خدا برای خودم و.........................................................طلب بخشش میکنم.........

عازمم......

عازم راهی که رفتنش با خودم و برگشتنش با خداست..........

من خودم را به دست تقدیر میسپارم............تو برای ماندنم دعا کن........

آرزو میکنم .........خوبان در خاطرم بمانند..........



نظرات شما عزیزان:

شاید ناشناس
ساعت15:26---14 اسفند 1396
هنوز اون صدایی که برام فرستادیو گوش میدم
هنوز به یادتم
نه به دلیل خاصی
فقط به این خاطر که تو آدم مهربونی هستی
امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی
من دیگه وبلاگی ندارم
امضا: عاشق و باران


شاید ناشناس
ساعت18:44---21 شهريور 1396
سکوت کن و به صدای قلبت گوش بده، و به خدایی فکر کن که زیباست و زیبایی ها رو دوست داره و زیبایی مثل تو رو آفریده، چشمهاتو ببند برای یه لحظه و از خودت بپرس کی هستی؟ تو اشرف مخلوقات هستی. هر انسانی برای تاثیر گذاشتن تو این جهان اومده برای اینکه انرژیی رو که خدا تو وجودش گذاشته به بهترین نحو به این جهان بده و زیبایی خدا رو زیباتر کنه. دوباره به صدای قلبت گوش بده و به روحت فکر کن. هر انسانی خدا گونه ایست در تبعید. درکش کن گاهی خدا دوست داره تقدیر به بهترین نحو توسط مخلوقش عوض بشه. برات دعا میکنم. راه برای رفتن زیاد هست ولی فقط یه راه به مقصد میرسه. راه خدا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: